Sunday, July 17, 2011

180711

Have been a long time dint update my blog! being a lazy worm lately & trying not to mention so much 'I, ME, MY, MINE' in whatever social network since it sounds bit narcissism...lolz.. anyway, I gonna ignore dis mindset today coz I would like to made today as a memorable one. hehe

Yes! I will be heading to South Korea tmr! having complicated feeling right now. how to say...b4 this, was so eager to reach the day of departure.. however, now, ther'r a mixture of happiness, nervousness, excitement & worries..I'm afraid that I'll b having homesick later although it is jz an 18 days trip!!! geeee.... wat to do...very seldom go overseas.. the countries I've been can be counted by 5 fingers(including m'sia).


That's mine! My little handmade notebook~
jz blindly copy the korean letters from the net. haha


it's Me !

hahaha..i've used all the i me my mine although some of them is like write in purpose! frankly, it'll b quite challenging to write an 'essay' without using those words.. =p

1534hrs, 18th July 2011

Tuesday, June 14, 2011

*_*


I want a CHANCE !!!
may i ?




Sunday, April 17, 2011

0204 hrs

It's the striking of sadness & remorse,
in this icy cold night...
with undiscovered reason & without any evidences...
it's just a sudden emotional unstable...
the best cure for it is to sleep...

~Good Night & may bad dreams dun come true~

Friday, March 18, 2011

周。杰。伦

不记得过了多久...

可现在,周杰伦的歌再一次让我着迷 !!!

周董的歌(尤其旧歌)真让人百听不厌; 歌曲的旋律,歌词都那么的动人心弦...


安静
video

世界末日
video

蒲公英的约定
video


当然,不仅仅是这三首歌让我第二次迷上周杰伦~ 〈〈枫〉〉,〈〈星晴〉〉,〈〈简单爱〉〉,〈〈晴天〉〉,〈〈止战之伤〉〉,〈〈最后的战役〉〉,〈〈心雨〉〉,〈〈借口〉〉,〈〈夜曲〉〉,〈〈我的地盘〉〉,〈〈暗号〉〉,〈〈半岛铁盒〉〉 等等等。。。都让我印象深刻噢!

“亚洲乐坛天王” 这称呼对周董而言,真是实至名归!

无与伦比啊!!!

at 1242, 19/03/2011

Friday, February 25, 2011

Conflicts

One fire burns out another's burning,

One pain is lessen'd by another's anguish.

-William Shakespeare, Romeo and Juliet-



So, which 1 u'll choose to b? the devil? or the angel?

1321 hr, 26/2/2011

Monday, February 14, 2011

Antonym

The other day, i was freezing in my beloved home bedroom...

>.<


But now, i'm sweating in my college bedroom...

-.-''

" Happy Public Holiday !!! "

at 1458, 15/2/2011

Saturday, February 12, 2011

Duty Roster

** Dang Dang Dang Dang **


The picture above shows my college house duty roster created by the chief of the house !!! =p Although it hardly get ppl's attention (due to lack of design), it's informative indeed ! haha...

1. can u c my next duty wil b on the 12nd week? so happy dat i'm not involve in doing house chores for 1, 2......5 weeks !!! yeah yeah... ^^

2. look at the row of room no. --> ther're 6 stripes... indicating 6 weeks had gone for my sem 6... OMG!!! 8 weeks left to final then i'm gonna enter 4th year. cant believe, so fast!!!!

on the 8th week, i'll become the surgeon in a neutering surgery for the 1st time!!! gan jiong... hopefully i can finish the procedures smoothly...praying hard drop pedicle wont happen !!!! please please please!!! *finger crossing* hehe...

well, bellow is my current hair style lor... ash brown & curl & fringe... >.<

I know i'm really late..but hav to say also : " Happy new year 2011 & Happy Bunny year ya!!! " ~may everyone healthy & happy~

at 1820, 12/02/2011